Kézbesítési meditáció

Rate this item
(3 votes)

meditation1Keressünk egy kényelmes, nyugalmas helyet, és lazítsunk. Adjunk időt a testünknek és a gondolatainknak is a teljes ellazulásra. A tanú állapotába helyezkedve figyeljük, ahogy testünk minden porcikája elernyed, és elmerül a békességben.

Amikor érezzük, hogy tudatállapotunk fokozatosan megváltozik, a béta agyhullámok helyett megjelennek az alfa hullámok, ahogy elalvás előtt, akkor idézzük emlékezetünkbe a szándékot, az érzékszervi észleletekre is kiterjedő vizualizációval. Lássuk a szándék megvalósulásának következményeit, érzékeljük tapintó érzékünkkel, hallásunkkal, íz- és szagérzékünkkel is. Tartsuk tudatunkban a megvalósult szándék élményét. Amikor a látomás a legtisztább, amikor lelki szemünk látóterét fény ragyogja be, készítsünk a látomásról pillanatfelvételt, és vizualizáljuk az üzenetvivő molekulákat, amelyek szervezetünkben a gondolatok, a szándékok kémiai megfelelői. Képzeljük el ezeket a molekulákat, amint mozgolódni kezdenek, majd keresztülszáguldanak testünkön, szemvillanásnyi idő alatt összekapcsolódnak a receptorokkal, és képzeljük el, hogy elindítják a események szimfóniáját, amely csak akkor ér véget, ha szándékunk valósággá vált.

Read 5399 times Last modified on July 29 2014

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

KÖNYVAJÁNLÓ